Compania operează pentru moment cursele europene de pe aeroporturile din Liege (est) şi Anvers (nord), în timp ce cursele de lungă distanţă decolează de pe aeroporturile Frankfurt (Germania) şi Zurich (Elveţia), cel puţin până vineri. În ciuda măsurilor adoptate, compania nu poate asigura mai mult de 40% din activitatea sa.

„Asigurăm mai puţine zboruri şi, din acest motiv, pierdem clienţi, circa 60%. În ceea ce priveşte restul de 40%, unii clienţi au găsit alte soluţii: fie nu mai pleacă, fie călătoresc cu alte mijloace de transport. Iar noi îi despăgubim integral”, a explicat Daenen. Ea a adăugat că Brussels Airlines pune la dispoziţie şi curse charter cu autocarul, iar compania s-a văzut nevoită să trimită echipe la Frankfurt şi Zurich, lucru care atrage după sine „cheltuieli enorme”.

Purtătoarea de cuvânt a Brussels Airlines a explicat că, după blocajul produs în noiembrie 2015 la Bruxelles, după atentatele din Paris, activitatea a fost reluată şi şi-a exprimat speranţa că şi de data aceasta lucrurile vor reveni la normal. „Trebuie să ne păstrăm speranţa şi vom încerca să revenim la Bruxelles cât mai repede cu putinţă”, a adăugat ea.