Traficul a fost reluat, la prima oră, pe porţiunea de drum aflată în apropierea unei staţii aglomerate din districtul Hakata. De asemenea, furnizarea utilităţilor a fost restabilită în totalitate, iar ordinul de evacuare din clădirile din vecinătate a fost anulat.

După ce au verificat rezistenţa terenului, experţii în structura solului au declarat că zona nu prezintă nici un risc pentru populaţie. 

Surparea gigantică a apărut dintr-o dată la 8 noiembrie. În ciuda mărimii neobişnuite a găurii, 30 de metri lungime, 27 de metri lăţime şi 15 metri adâncime, nici o persoană nu a fost rănită în momentul scufundării solului, însă 800 de gospodării, ca şi aeroportul Fukuoka, au fost afectate de întreruperea curentului electric.

Autorităţile au dat vina pentru groapa imensă din carosabil pe lucrările de extindere a unei linii de metrou, iar primarul oraşului Fukuoka, Soichiro Takashima, a cerut înfiinţarea unei comisii care să investigheze cauza incidentului, mai arată sursa citată. 

La o zi de la apariţia gropii, o echipă de muncitori a început lucrările de acoperire a acesteia, operaţiunea necesitând circa 7.000 de metri cubi de pământ, potrivit media locale. Pentru aceasta, a fost folosit un amestec de pământ cu ciment astfel încât ''plomba'' gigantică să se întărească rapid.