3,5 milioane de căutări pe Google, 16 milioane de mesaje-text trimise, 900.000 de logari la Facebook, 4,1 milioane de vizualizări pe YouTube. Toate acestea se întâmplă la nivelul anului 2017, în decurs de numai un minut, se arată într-o cercetare efectuată de compania de DigitalEurope.

De asemenea, pe durata a numai 60 de secunde, sunt deschise 120 noi conturi LinkedIn, apar 452.000 postări pe Twitter şi sunt cheltuiţi 751.522 dolari în magazinele online.


Cele mai performante economii în domeniul digital, potrivit unui studiu efectuat de Huawei, sunt SUA, Singapore, Suedia, Elveţia, Marea Britanie. Pe locurile următoare în Top 10 se clasează Danemarca, Olanda, Japonia, Coreea de Sud, Norvegia.

Comparativ cu alte zone, Europa nu stă atât de bine pe cât ne-am fi aşteptat, astfel că ar trebui să investească 90 milioane de euro anual, în următorii 15 ani, pentru a putea servi ca model în industria 4.0, afirmă reprezentanţii DigitalEurope.

Piaţa mondială de big data a înregistrat anul trecut venituri de 25 miliarde de euro şi estimează un nivel de 30 miliarde de euro pentru 2017. Veniturile totale pe această piaţă vor ajunge, potrivit anticipărilor făcute de specialişti, la 83 miliarde de euro în 2026.


"Inteligenţa artificială şi robotica reprezintă tehnologiile viitorului. Toate celelalte sunt simple mărfuri", spune Franck Cohen, preşedinte pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa la gigantul de software SAP.

Până în 2022, piaţa inteligenţei artificiale este aşteptată să se cifreze la 14,3 miliarde de euro, după o creştere de peste 62% faţă de 2016.