Calea Ferată instituie un nou serviciu informaţional de tip call-centru

Calea Ferată instituie un nou serviciu informaţional de tip call-centru
Sursa: jurnal.md Foto: jurnal.md 18.12.2017 10:23
Calea Ferată din Moldova anunţă lansarea unui nou serviciu informaţional. Noua structură activează în baza principiilor de funcţionare a unui call-center şi furnizează informaţii despre orarul circulaţiei trenurilor, costul tichetelor de călătorie şi alte informaţii utile în regim non-stop.

Pentru a îmbunătăţi comunicarea pasagerilor cu operatorii, apelurile primite vor fi înregistrate, astfel încât călătorii să poată sesiza responsabilii de la CFM despre eventualele deficienţe sau inconvenienţe cu care s-au confruntat în procesul de comunicare telefonică cu angajaţii biroului de informaţii.

De asemenea, începând cu 1 ianuarie 2018, în cadrul biroului de informaţii va activa un singur număr de telefon.

Astfel, numerele (022) 83 27 33/ 83 27 34 ş.a. rămân active până la 1 ianuarie 2018, iar începând cu prima zi a anului viitor, acestea vor fi substituite cu un număr de telefon unic - (022) 83 33 33. 

 

Ştiri similare

ULTIMELE ŞTIRI