În Muzeul Îngheţatei din Los Angeles, inaugurat pe 25 aprilie, organizatorii au amenajat o cameră specială, denumită ”Banana Split Room”, în care 10.000 de banane au fost agăţate pe mai multe corzi şi recreează atmosfera colorată dintr-o junglă. Pe pereţi sunt expuse în diverse recipiente mai multe tipuri de extracte de banană.

”Acesta nu este o experienţă dintr-un muzeu tradiţional. Nu vii pur şi simplu aici şi te uiţi la nişte instalaţii. Aici guşti, şi guşti foarte multe lucruri, dar şi împărtăşeşti experienţa cu alte persoane. Muzeul a fost creat pentru a fi o experienţă socială”, a spus Manish Vora, cofondator al Muzeului Îngheţatei din Los Angeles.

Muzeul din metropola americană este într-adevăr în acelaşi timp o expoziţie cu gustare şi un vis împlinit pentru pasionaţii de reţelele de socializare: vizitatorii pot să se pozeze alături de multe sortimente de îngheţată pe băţ, să meargă printre ursuleţi uriaşi din gelatină şi chiar să se joace într-o piscină umplută cu 100 de milioane de bomboane colorate de mici dimensiuni, preparate manual şi folosite ca topping pentru îngheţată.

Muzeul Îngheţatei va rămâne deschis în Los Angeles până la începutul lunii iulie. Apoi, creatorii lui vor să ducă această expoziţie şi în alte oraşe americane şi, în cele din urmă, să o transforme într-un muzeu itinerant şi internaţional, începând din 2018.

În acelaşi registru, site-ul altpress.com anunţă că îngheţata neagră, supranumită ”îngheţata goth”, este vedeta verii anului 2017. Acest sortiment de îngheţată include un ingredient special - cărbunele medicinal. 

Potrivit Tech Times, anumite persoane afirmă că acel cărbune medicinal este benefic pentru organism, deoarece ingredientul este adăugat de obicei în reţeaua de apă potabilă şi sucuri, pentru detoxifiere.

”Îngheţata goth” este comercializată în magazine precum Morgenstern's din New York şi Little Damage Ice Cream Shop din Los Angeles.