Aceste creaţii din supermarketuri sunt foarte căutate de clienţii pasionaţi de modă dar care nu-şi permit să frecventeze buticurile de lux.

"În mod normal nu sunt împătimit, dar această linie este INCREDIBILĂ!", a scris luni un blogger din New York pe Twitter.

Colecţia "VB x Target" (Victoria Beckham for Target) marchează prima incursiune a creatoarei de modă în supermarketuri, cu o colecţie pentru femei şi copii. Este pentru prima dată când britanica creează o linie pentru copii, inspirată de fiica sa foarte elegantă de cinci ani, Harper.

"Sunt bulversată de răspunsurile voastre", a reacţionat Victoria Beckham, 42 de ani, pe Twitter, după lansarea colecţiei sale de duminică. "Vă mulţumesc pentru răbdare şi sunt dezolată pentru frustrările voastre!", a adăugat soţia fostului fotbalist David Beckham.

După campania sa de promovare din rândul actriţelor, modelelor şi altor celebrităţi, multe articole erau pe terminate pe site-ul său de internet marţi.

Fanii au fost foarte atraşi de preţurile abordabile — între 6 şi 70 de dolari dar cele mai multe de sub 40 de dolari — care contrastează puternic cu cele cu patru cifre ale rochiilor sau cu cele cu trei cifre ale top-urilor pe care le vinde de obicei în colecţiile pret-a-porter.

Însă într-un magazin Target din Tribeca, Manhattan, un cartier unde mulţi clienţi au mijloacele financiare pentru a-şi permite linia originală a Victoriei Beckham, unele cliente au exprimat îndoieli.

"Sunt o mare admiratoare a Victoriei Beckham. Dar nu a acestor lucruri", a spus Crystal, care lucrează în lumea modei, criticând materialele utilizate.

"Îmi place foarte mult acest portocaliu care îl foloseşte", a declarat pe de altă parte o clientă care a cumpărat mai multe creaţii originale ale Victoriei Beckham.