Staţia Clapham Common are 68 de imagini cu pisici postate pe pereţi, proiectul fiind denumit desigur CATS (Citizens Advertising Takeover Service). Grupul londonez specializat în realizarea proiectelor de artă a explicat că prin acest demers se doreşte ca oamenii care folosesc metroul să perceapă dintr-o altă perspectivă ideea de publicitate de pe pereţii staţiilor de metrou.

„Nu ar fi grozav să nu ne facem griji cu privire la vacanţa pe care nu ne-o putem permite, la maşina de care nu avem nevoie sau la corpul pe care nu-l avem?”, a declarat echipa pe platforma online Kickstarter, adăugând: „Imaginaţi-vă o lume în care spaţiile publice vă fac să vă simţiţi pawsitive”.

„Sperăm ca oamenii să coboare la metrou, să le placă ideea şi să aibă parte de o experienţă în staţia de metrou”, a spus fondatorul Glimpse James Turner pentru London Standard. „Însă mai important, noi sperăm că oamenii se vor gândi la felul cum lucrurile fixe şi greu de schimbat se pot schimba dacă oamenii lucrează împreună”, a mai spus James Turner.

Proiectul, care este promovat pe platforma online Kickstarter pentru a primi sprijin financiar, a fost îndrăgit repede de oameni care au început deja să contribuie financiar pentru strângerea celor 30.000 de dolari.

Fotografiile pisicilor respective au fost realizate la două centre specializate de pisici, drept urmare multe dintre micuţele feline au fost repede adoptate în urma dispunerii fotografiilor lor la staţia Clapham Common. Este pentru prima dată în cei în cei 153 de ani de la înfiinţare când un astfel de proiect este derulat în staţiile metroului londonez.