Într-o directivă ce vizează programele de televiziune, Administraţia de Presă, Publicitate, Radio, Televiziune şi Cinematografie din China a justificat această decizie prin dorinţa de a proteja copiii şi a evita ca minorii „să fie victime ale celebrităţii efemere".

Actul normativ emis de acest organism responsabil şi cu cenzura în China intervine după ce un program de televiziune cu celebrităţi chineze alături de copiii lor a atins indici mari de audienţă în ultimii ani.

Intitulat „Where Are We Going, Dad?" (Unde mergem, tată?") şi bazat pe un format sud-coreean, programul prezintă actori, cântăreţi şi alte celebrităţi chineze, alături de copii lor, mergând în locuri izolate pentru a învăţa să se descurce singuri şi să depăşească dificultăţile.

În baza acestei dispoziţii, postul Hunan TV, responsabil al acestui program şi al altor emisiuni de „reality show” din China, a anunţat că suspendă cel de-al IV-lea sezon care era prevăzut să fie difuzat în vară.

Interdicţia ar putea lipsi televiziunea de 1,5 miliarde de yuani (230 de milioane de dolari) ca venituri realizate din publicitate, potrivit calculelor estimate de acest sector.