Organizat în pauza meciului dintre Denver Broncos şi Carolina Panthers, spectacolul care însoţeşte Super Bowl este la fel de aşteptat ca şi meciul de fotbal american.

Solistul formaţiei Coldplay, Chris Martin, a lansat spectacolul cu unul dintre hiturile trupei sale, „Viva La Vida”, pe o scenă în formă de floare. Chris Martin, cu vocea uneori acoperită de public şi de efectele speciale, şi-a continuat spectacolul cu piesele "Paradise" şi "Adventure of a Lifetime" şi a interpretat hitul "Uptown Funk" alături de Bruno Mars şi Beyonce.

Un alt moment mult aşteptat a fost cel de la începutul finalei, când Lady Gaga a interpretat imnul SUA.


Super Bowl, un spectacol urmărit anual în medie de 120 de milioane de telespectatori, printre care şi preşedintele american Barack Obama, care îşi invită în fiecare an, cu acest prilej, prietenii la Casa Albă, reprezintă şi ocazia prezentării celor mai scumpe şi originale mesaje publicitare.

Astfel, o companie care doreşte să-şi facă reclamă la televizor în cadrul finalei Campionatului de Fotbal American trebuie să plătească în medie 5 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde.